• -
  • Akce

Lyžařský kurz 16.–20. ledna 2023

01.02.2023

Třída 7. B se zúčastnila spolu s dalšími dvěma sedmičkami lyžařského kurzu. Pro některé to bylo vůbec poprvé, co stáli na lyžích. Sněhové podmínky sice nebyly úplně "v topu", ale ve výsledku se lyžovalo hodně a všichni si to opravdu užili. Více napsal Štěpa Šuda a Kuba Tilšer ze 7. B.
Koukněte se i do galerie na fotky.

1. den

Dnes jsme ráno vyrazili autobusem Mrázek směr Šerlišský mlýn. Když jsme dorazili, tak jsme se ubytovali a dali si oběd, následovala polední pauza. Odpoledne jsme vyrazili na svah a dvakrát až třikrát jsme si to vyšlapali a učitelé nás rozřadili do čtyř skupin.

2. den

Vstali jsme v 7:30 a v 9:00 jsme byli na sjezdovce. Lyžovali jsme až do oběda rozděleni do skupin. Po obědě jsme opět vyrazili lyžovat. Tentokrát už jsme si mohli jezdit, s kým jsme chtěli. Před večeří následovala hodinová přednáška od horské služby.

3. den

V odpoledních hodinách jsme lyžovali bez ohledu na rozdělení do skupin. Po obědě všechny třídy vyrazily na 6,5km procházku.

4. den

Ve čtvrtek třídy ZŠ Štefcova celý den lyžovaly a večer dostaly pokyn na balení kufrů. Všichni si vzorně zabalili, aby nebyly hroty.

5. den

Dnes jsme ještě lyžovali poslední 2 hodiny. Poté jsme kufry naložili do autobusu Mrázek a vyjeli do Hradce Králové.

SCÉNÁŘ: JAKUB TILŠER A ŠTĚPÁN ŠUDA

Statistika přístupů
Dnes: 1
Celkem: 211
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.